Lista atribuțiilor și activităților compartimentului este lungă…și te invităm să o consulți în detaliu în documentul Regulament de Organizare și Funcționare al DAS, care se găsește integral în secțiunea Despre->Regulament de Organizare și funcționare a paginii noastre web. În continuare spicuim doar câteva din atribuțiile și activitățile compartimentului nostru.

Compartimentul Comunicare, Registratură, Relaţii cu Publicul şi Evaluare Iniţială asigură primirea, înregistrarea şi ţinerea evidenţei cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, propunerilor şi scrisorilor adresate direcţiei, precum şi a celor legate de activitatea internă a direcţiei, asigurarea repartizării documentelor spre servicii/birouri/compartimente, potrivit rezoluţiilor aplicate de directorul executiv şi urmărirea termenelor de răspuns. Tot de către noi se asigurară descărcarea electronică a corespondenței electronice și consemnarea în registrul de intrare-ieșire, expedierea corespondenţei prin poştă sau curierat și ridicarea de la oficiul poştal a corespondenţei, informărea şi consilierea directă a cetăţenilor, sau informarea intermediată de mijloace tehnice de comunicare prin:

  • documentare cu privire la serviciile oferite de direcţie şi schimbările legislative;
  • documentare cu privire la actele şi formularele necesare pentru obţinerea diferitelor beneficii/servicii oferite de direcţie;
  • îndrumarea cetăţenilor către serviciile competente sau către alţi furnizori de servicii sociale (după caz);
  • furnizarea de formulare tipizate cetăţenilor;
  • informarea cetăţenilor cu privire la toate actele necesare/modalităţi de obţinere în vederea acordării beneficiului/serviciului social solicitat.