Lista atribuțiilor activităților compartimentului este lungă…și te invităm să o consulți în detaliu în documentul Regulament de Organizare și Funcționare al DAS, care se găsește integral în secțiunea Despre->Regulament de Organizare și funcționare a paginii noastre web. În continuare spicuim doar câteva din atribuțiile și activitățile compartimentului nostru.

Compartiment Administrativ asigură funcționarea ireproșabilă a DAS din punct de vedere administrativ, logistic, funcțional, asigurând aprovizionarea, recepționarea și gestionarea materialelor consumabile, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar pentru aparatul propriu al direcției, întocmirea şi ţinerea la zi, în registrul mijloacelor fixe, evidenţa bunurilor administrate de Direcţia de Asistenţă Socială Sighişoara;

Compartimentul nostru asigură și gestiunea completă a activității Centrului de Îngrijire și Ocrotire a Sănătății ”Împreună” din Hetiur, în cadrul parteneriatului proiectului ”Sănătatea ta contează! – Servicii de prevenție, asistență medicală și educație pentru sănătate pentru grupurile vulnerabile” din cadrul apelului ”Îmbunătățirea accesului la serviciilor de sănătate în special pentru grupurile vulnerabile, inclusiv Romi”. A se vedea secțiunea Proiecte a paginii noastre web.

Pentru deplină ordine și trasabilitate, compartimentul ţine evidenţa fizică şi gestionează mijloacele fixe şi obiectele de inventar din patrimoniul direcţiei, întocmeşte necesarul de mijloace fixe şi obiecte de inventar în vederea achiziţionării lor conform legislaţiei în vigoare, participă la efectuarea inventarierii periodice a mijloacelor fixe din dotare, face propuneri pentru casarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar uzate fizic sau moral/

Compartimentul Administrativ este cel care identifică și documentează lucrările de investiții și de reparații necesare a fi efectuate și le supune spre analiză și aprobare directorului executiv al direcției, urmăreşte lucrările de reparaţii, recompartimentări, modernizare etc., şi toate lucrările de orice natură ce se efectuează de terţi;

Aici se urmărește funcționarea corespunzătoare a dotărilor, mijloacelor fixe și a instalațiilor aferente instituției și iau măsuri operative de remediere a eventualelor deficiențe, atunci când situația o impune;

Noi asigurăm încheierea contractelor de furnizare de gaze naturale, energie electrică, apă, canal, salubritate, poştă, telefonie, internet, precum și a altor prestări de servicii necesare bunei desfășurări a activităților direcției și ține sub control conformitatea derulării contractelor încheiate cu furnizorii serviciilor de utilități;

Gestionăm întreaga bază de date cu privire la asigurarea utilităților direcției, asigurăm aplicarea şi respectarea normelor de pază, de securitate şi de prevenire a incendiilor, facem propuneri de recuperare a pagubelor provenite prin distrugerea bunurilor;

De către noi se asigură starea de curățenie a instituției, respectarea normelor de igienă a încăperilor și a spațiilor adiacente.

Compartimentul organizează și desfășoară activități de exploatare a autovehiculelor din dotare, verifică încadrarea în cotele de carburanți a autovehiculelor din parcul auto propriu și urmărește starea tehnică a acestora, asigură respectarea actelor normative în vigoare privind normarea parcului auto, urmărește buna funcționare a autoturismelor aflate în dotarea instituției, urmărește și asigură, împreună cu conducătorii auto, realizarea întreținerilor periodice, reparații curente și capitale, echiparea autoturismelor din dotare.

De către acest compartiment se urmăreşte clasificarea, ordonarea şi inventarierea arhivei de către compartimente, pe părţi structurale, probleme şi termene de păstrare, urmăreşte întocmirea corectă a inventarelor care însoţesc arhiva de predare, iar la primirea arhivei în depozit o verifică, o confruntă cu inventarul, o îndosariază, întocmeşte fişe şi o aranjează în rafturi.

În ceea ce privește documentația arhivată, Compartimentul Administrativ soluţionează cererile adresate de persoane fizice sau juridice care solicită eliberarea de copii după documente existente în arhivă, pune la dispoziţia angajaţilor direcţiei documente aflate în arhivă pentru consultarea acestora, răspunde de arhivarea anuală a documentelor compartimentului şi predarea acestora la arhiva direcţiei.

Desigur, compartimentul îndeplineşte orice alte măsuri şi acţiuni de asistenţă socială stabilite de legislaţia în vigoare, hotărâri ale consiliului local, dispoziţii ale primarului sau ale directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Sighişoara.